  • Data: 2008-06-03 06:15:10
    Temat: Re: nareszcie mam karte z millenium
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:
    > Na dobra sprawe to ja nigdzie nie przedstawialem przy wyrabianu karty
    > zadnych kwitow, iz cokolwiek zarabiam, a mam lacznie z 50k limitow :)
    Ja ostatnio otrzymałem kartę Citi Gold z limitem 10kzł bez żadnych
    zaświadczeń i wychodzenia z domu:

    16.05.2008 wniosek przez internet (2 lata gratis)
    19.05.2008 potwierdzenie telefoniczne
    20.05.2008 przedstawiciel przyjeżdża do domu po podpisanie wniosku,
    umowy i zdjęcie
    30.05.2008 karta przychodzi pocztą

    Jedyny zgrzyt to ponad 20-minutowe oczekiwanie na połączenie z
    CitiPhone, aby aktywować kartę.