  • 1. Data: 2008-06-02 19:11:49
    Temat: nareszcie mam karte z millenium
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    29.04.2008 pisalem tutaj, ze zlozylem wniosek przez internet o przeniesienie
    KK z mbanku i z bzwbk na Amexa Mille Gold. Dzis odebralem w oddziale karte.
    Iscie ekspresowe tempo.

    Szlo to mniej wiecej tak:

    29.04.2008 - wniosek i pozytywna weryfikacja przez telefon
    05.05.2008 - dostarczylem zestawienia do oddzialu
    11.05.2008 - telefon, ze zestawienia z bzwbk sa zle, bo nie maja napisanego
    limitu, bardzo prosza o pokazanie umowy w oddziale, zanioslem umowe
    20.05.2008 - telefon, ze zestawienia z bzwbk sa zle, bo sa nie za najnowsze
    3 miesiace, tylko kilka miesiecy wstecz (chyba dalem listopad, grudzien,
    styczne). Pani doszla do wniosku, ze moze calkowicie wywalic te zestawienia
    z BZWBK i wydac karte tylko na podstawie mbanku. Szkoda, ze dopiero teraz.
    Umowila mnie od razu z kurierem.
    21.05.2008 - podpisanie umowy od kuriera
    27.05.2008 - telefon z banku z pytaniem czy umowa dotarla itp. / aktywacja
    uslugi internetowej
    W tym momencie nie mialem pewnosci czy karta bedzie w oddziale czy przyjdzie
    do mieszkania, bo oddzial mowil jedno a infolinia drugie.
    02.06.2008 - telefon z oddzialu, ze karta jest i mozna odebrac

    Na plus moge zaliczyc chyba tylko to, ze bank naprawde interesowal sie tym
    co sie dzieje i kontaktowali sie ze mna na biezaco, oraz to, ze nie majac
    zadnych dochodow dostalem karte gold z limitem ponad 10k zl.

  • 2. Data: 2008-06-02 19:24:46
    Temat: Re: nareszcie mam karte z millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekE320 napisał(a):
    > Na plus moge zaliczyc chyba tylko to, ze bank naprawde interesowal sie
    > tym co sie dzieje i kontaktowali sie ze mna na biezaco, oraz to, ze nie
    > majac zadnych dochodow dostalem karte gold z limitem ponad 10k zl.

    Na dobra sprawe to ja nigdzie nie przedstawialem przy wyrabianu karty
    zadnych kwitow, iz cokolwiek zarabiam, a mam lacznie z 50k limitow :) Po
    redukcji kart do 3 zostanie mi troche ponad 30k.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-06-03 06:15:10
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Mithos pisze:
    > Na dobra sprawe to ja nigdzie nie przedstawialem przy wyrabianu karty
    > zadnych kwitow, iz cokolwiek zarabiam, a mam lacznie z 50k limitow :)
    Ja ostatnio otrzymałem kartę Citi Gold z limitem 10kzł bez żadnych
    zaświadczeń i wychodzenia z domu:

    16.05.2008 wniosek przez internet (2 lata gratis)
    19.05.2008 potwierdzenie telefoniczne
    20.05.2008 przedstawiciel przyjeżdża do domu po podpisanie wniosku,
    umowy i zdjęcie
    30.05.2008 karta przychodzi pocztą

    Jedyny zgrzyt to ponad 20-minutowe oczekiwanie na połączenie z
    CitiPhone, aby aktywować kartę.