    From: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: negocjacje z PKO BP (kredyt hipoteczny) - totalna zlewka
    Date: Mon, 10 Apr 2006 14:20:08 +0200

    m[...] wrote on 2006-04-10 11:50:
    > Pani absolutnie nie wykazala zainteresowania. Na odchodnym spytala
    > jeszcze do ktorego banku sie przenosze.
    > A to ci historia a tyle sobie obiecywalem :)
    > Ale moze to jestz nieoplacalne w moim wypadku. Zostalo mi do splacenia
    > 7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    > Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)
    >
    > PanTalon
    Jak VogoX napisał - spróbuj poprosić o obniżenie marży najpierw.
    Zapłacisz za zmianę 0.5% kwoty pozostałej do spłaty (nie pamiętam, czy
    jest jakieś minimum) - co powinno być kwotą niższą niż straty na
    przewalutowaniu (bo zakładam, że chciałeś znowu kredyt walutowy).
    Dla przykładu - koszty przeniesienia ok 50tys CHF do innego banku (też z
    PKOBP) wyliczyłem na około 3 - 4 tys PLN, koszty obniżenia marży (z 2.9
    do 2.0) poniosłem w wysokości 650 PLN.

    Pozdrawiam
    Michał M