    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nie-Dobre konto nie zwraca za iskanie?...
    Date: Thu, 13 Oct 2011 14:27:43 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j75d8d$g6e$...@i...gazeta.pl

    Jak tylko przeczytał w necie, że choruję, błyskawicznie do mnie przyleciał,
    ale pomylił się i trafił nie do tego, co trzeba centrum medycznego... ;)

    Inaczej mówiąc -- DHL nie spisał się. Zawsze z DHLem mma jakieś trudności -- tym
    razem i tak poszło gładko. Choć stale śledziłem losy przesyłki (tuż przed wyjazdem
    do lekarza, około 11:15 sprawdziłem) i sprawdzałem, czy aby nikt do mnie nie dobija
    się telefonicznie (u lekarza, a raczej na zabiegach rehabilitacyjnych, wyłączam
    dzwonek; podobnie czynię w czasie snu) minąłem się z kurierem... :)

    Niestety mój kot jest w ciąży! (już wiem, że to kotka!) Nie wiem, co z tym
    robić... Wyjeżdżając miała objawy poddepresyjne... Wiążę tę ciąże z tymi
    stanami... Nie żeby od razu nie trzymała... ;) Ale ładowała się jedynie
    do 89%... Bateria miała gwarancję półroczną, cały Kiciuś -- roczną a do
    końca owego roku został jeszcze jeden cały (a może nawet o kilka godzin
    więcej?) dzień, więc serwis zauważył, że można to zreperować w ramach
    gwarancji, gdyż usterka nie musi dotyczyć ogniw, a nie cała bateria ma
    półroczną gwarancję, ale same ogniwa -- reszta ma roczną...

    No i kiciuś jest, cały i zdrowy, ale w ciąży...
    Zmężniał, na więcej go teraz stać...
    (z dyskiem Seagate chodzącym z szybkością 7200 rpm na starym akumulatorze
    Kiciuś mógł ciągnąć w pełnym rynsztunku :) niecałe 3 godziny, teraz chyba
    wyciągnie około 5 godzin; oszczędne używanie zapewne wydłuży ten czas do
    co najmniej 7 godzin... z dyskiem Hitachi (fabrycznie montowanym) być może
    dociągnąłby do 8 godzin; na oko nowy akumulator ma po prostu 2 razy więcej
    ogniw)

    Ale i wystaje mu na zewnątrz kawał tego nowego akumulatora... ;)
    (kiciuś jakby podrósł -- jest nieco wyższy)
    No i już nie są to sławne Sanyo, ale wybuchowe Sony...

    Kto by spodziewał się takiego obrotu sprawy...
    Kot rośnie i rośnie...
    Na dodatek znalazłem masę mikrooprogramowania!
    Na czym polega owa mikrość? Programy są miniaturowe, choć bardzo użyteczne.
    Są malutkie i oszczędne, albowiem pisano je z myślą
    o Zielonym ludku latającym zwykle na komórkach i tabletach...
    I jest ich dosłownie całe mrowie. Za free...

    Mój kot nawet testy stressowe przeszedł pomyślnie...
    (całą masę testów przeszedł)

    Niektóre sklepy potrafią dziś taki netbook sprzedać za więcej
    złotówek, niż Auchan wzięło ode mnie ponad rok temu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'