  • Data: 2003-04-29 10:55:43
    Temat: Re: nie ma co pisać do Ministerstwa Finansów
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Apr 2003 10:50:32 +0200, Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>
    wrote:

    > Jarek> nie twierdzę, że "Balecerowicz musi odejść", ale do cholery nie
    > Jarek> przypisujmy mu zasług, które nie są jego. Co ja poradzę na to, że
    > Jarek> wstrętny komuch okazał się bardziej prawicowy niż solidaruchy?
    >
    >No ale nie żartuj, przecież nie powiesz że Hitler to wspaniały człowiek bo
    >budował autostrady (imho na północy polski to chyba jedyne które stoją do

    no cóż, faktem jest, że za Hitlera podatki były niższe. Co wcale nie
    oznacza, że nie był zbrodniarzem.

    >dzisiaj). Z samego faktu że się mu coś udało (__przypadkiem__), nie róbmy
    >teraz z niego Boga.

    zastanów się co napisałeś. Chyba Twoje wnioski z mojego tekstu "Co ja
    poradzę na to, że wstrętny komuch okazał się bardziej prawicowy niż
    solidaruchy?" o próbie wykazania boskości Rakowskiego są jednak
    całkiem błędne...

    Poza tym wolę przypadkowe powodzenie Rakowskiego niż całkiem celową
    klęskę Bauca, Kołodki i im podobnych... A poza tym skąd wiesz, że to
    był przypadek? Może po prostu Rakowski doszedł wtedy do momentu, w
    którym stwierdził "do ch*.* z tą ideologią, bo zaraz zbankrutujemy", a
    Kołodko jeszcze jest na etapie "socyalismo e muerto" (czy jakoś tak)?
    :-)

    >I może jeszcze twierdzisz że za Gierka było lepiej?

    nie. Naprawdę nie widzisz różnicy między latami 70-tymi i sytuacją po
    uchwaleniu ustawy o działalności gospodarczej w 1988?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski