  • Data: 2009-06-17 16:01:13
    Temat: Re: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h1b42q$ihs$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    aczynski_bujak.jpg

    > Skippy, ty chyba masz kompleks Pana Prezydenta Profesora Kaczyńskiego,

    Nie mam kompleksu Kaczyńskiego.

    > bo ciągle o nim piszesz? Pracuj pilnie, może profesury kiedyś się
    > dochrapiesz, ale prezydentury Ci raczej nie wróżę.

    Obie sprawy wykluczone, nawet nie musisz sie domyslać, sam to tu piszę.

    > Ja jednak o Kaczyńskim nic nie pisałem,

    Pisałeś o zemście za słowa o okragłym stole, więc Ci pokazałem, ze Twój
    ulubieniec był tam, i w Magdalence.
    To sie wiąże, troszkę logiki proszę:)

    > więc Twoja odpowiedź znowu w stylu "a w Ameryce , to murzynów biją" -

    Bys sie zdziwił:)))

    > może nawet się i kiedyś zdarzyło, że biją , ale jak to ma się do tematu,
    > jakim był zaproponowany przez kolegę oczekiwany ideał polityka we
    > współczesnej "demokracji" nad Wisłą?

    Odnosiłem się do tego:
    >2. "Okrągły stół był zmową komunistów z częścią tzw. laickiej opozycji w
    >celu eliminacji radykalnej opozycji" - Powiedział na początku lat 90 A.
    >Macierewicz. To , co naprawdę myślał, i do tego prawda. Efekt - koniec
    >polityka.

    Nie udawaj, ze nie wiesz.