  • Data: 2009-06-18 17:19:29
    Temat: Re: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > A ja Ci mówiłem, ze bedę spamował w Twoim spamie i mnie zlewa co o tym
    > sądzisz.
    > Im więcej wyprodukujesz tu na grupie tego politycznego szitu, tym wiecej
    > dostaniesz odzewu bo sie wiekszości ludzi chce od tego rzygać.
    >
    > Zarzuciłeś m (bez sensu, ładu i składu) cytowanie Lenina, więc Ci pokazałem
    > prawdziwe cytaty Lenina.

    Skippy - odpocznij, bo już bredzisz. Mogłem napisać równie dobrze o
    cytacie z Róży Luxemburg.

    Przy takim poziomie twojej percepcji nie dziwię się już więcej Twoim
    poglądom. Nic dziwnego, że szkło kontaktowe ma tylu wiernych widzów,
    którzy roztrząsają z całą powagą, udając głupszych niż są, czy prawdą
    jest, że Kaczyński wynalazł grillowanie i gdzie konkretnie stało ZOMO.