  • Data: 2009-01-09 17:01:45
    Temat: Re: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <n...@m...pl> napisał(a):

    > Już opadam z sił. Pomóżcie, co mogę zrobić? Chcę zamknąć umowę z
    > mBankiem ale Ci żądają wysłania formularza z podpisem...

    Ueee, to mały pryszcz w porównaniu z tym jaką zabawę miała znajoma podczas
    składania reklamacji majlem do mBanku.

    Otóż były trudności w jej przyjęciu bo super-czujna pracowniczka odpowiedniego
    departamentu w odpowiedzi stanowczo orzekła, że reklamację nie przyjmie bo...
    pisała ją osoba płci męskiej !

    Jak to się w tym banku bada - dotychczas znajoma nie zdołała pojąć.
    Musi, mają tam wróżkę na etacie ;)