  • 1. Data: 2009-01-08 17:08:40
    Temat: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
    Od: Piotr <n...@m...pl>

    Już opadam z sił. Pomóżcie, co mogę zrobić? Chcę zamknąć umowę z
    mBankiem ale Ci żądają wysłania formularza z podpisem. OK. Wysłałem. W
    odpowiedzi dostaję, że podpis nie zgadza się z tym na umowie. Opssss.
    Może to i moja wina, że za każdym razem podpisuję sie inaczej. Są
    kombinacje:

    - nazwisko
    - nazwisko i imię
    - imię i nazwisko

    to co powyżej w wersji czytelnej lub mniej.

    No i kurde co mam zrobić? babka mi mówi, że mam na umowie sprawdzić. Ale
    moja umowa nie ma podpisu bo przecież na swojej się ni podpisałem.
    Korespondencyjnie szło więc tylko na ich wersji. podpowiedzieć nie chcą
    w jakiej wersji mam im się maznąć więc co... pat?

  • 2. Data: 2009-01-08 17:16:46
    Temat: Re: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Piotr" <n...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > Korespondencyjnie szło więc tylko na ich wersji. podpowiedzieć nie chcą w
    > jakiej wersji mam im się maznąć więc co... pat?

    wysłać 3 wypowiedzenia z różnymi wersjami podpisów

  • 3. Data: 2009-01-08 17:27:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr" <n...@m...pl> wrote in message

    > No i kurde co mam zrobić? babka mi mówi, że mam na umowie sprawdzić. Ale
    > moja umowa nie ma podpisu bo przecież na swojej się ni podpisałem.

    Blad

    > Korespondencyjnie szło więc tylko na ich wersji. podpowiedzieć nie chcą w
    > jakiej wersji mam im się maznąć więc co... pat?

    Zamow kopie umowy z banku.

    MK

  • 4. Data: 2009-01-08 17:41:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    [...]

    > Zamow kopie umowy z banku.

    Chyba taniej mu wyjdzie napisać wypowiedzenie i notarialnie poświadczyć
    podpis na nim.

    KJ

  • 5. Data: 2009-01-08 17:41:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Korespondencyjnie szło więc tylko na ich wersji. podpowiedzieć nie chcą w
    > jakiej wersji mam im się maznąć więc co... pat?

    Przejdź się do notariusza i na wypowiedzeniu potwierdź notarialnie
    własnoręczność podpisu (24,40 zł), jak nie przyjmą dokumentu potwierdzonego
    notarialnie, to niech się bank martwi. Ty umowę rozwiązałeś, a że bank tego
    nie potrafi pojąć to jego problem.

  • 6. Data: 2009-01-08 18:06:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chyba taniej mu wyjdzie napisać wypowiedzenie i notarialnie poświadczyć
    > podpis na nim.

    Byc moze, nie znam cen notariuszy :D.

    MK

  • 7. Data: 2009-01-08 19:22:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotr pisze:
> [...]
    > Korespondencyjnie szło więc tylko na ich wersji. podpowiedzieć nie chcą
    > w jakiej wersji mam im się maznąć więc co... pat?

    Ale to już byyyłoooo...
    Podpisać 50 wypowiedzeń i napisać im, żeby sobie wybrali najlepiej pasujący.
    Podobno działa ;)

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-01-08 22:27:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 18:08:40 +0100, Piotr napisał(a):

> [...]
    > Korespondencyjnie szło więc tylko na ich wersji. podpowiedzieć nie chcą
    > w jakiej wersji mam im się maznąć więc co... pat?

    Wysłać wraz z żądaniem zaprzestania przetwarzania danych osobowych, jak
    odmówią, to do GIODO.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2009-01-09 00:28:02
    Od: Piotr <n...@m...pl>

    > Podpisać 50 wypowiedzeń i napisać im, żeby sobie wybrali najlepiej pasujący.
    > Podobno działa ;)

    i chyba tak zrobię - dzięki wszystkim za podpowiedzi!

  • 10. Data: 2009-01-09 13:18:35
    Od: fin <finiu.b@gmail[.]com>

    Witam,

    Tak tu czytam te wszystkie rady i dziwię się, że można tak naokoło.
    Nie prościej zmienić wzór podpisu w banku?
    Sam to niedawno robiłem, wypełniłem formularz, wysłałem i po problemie.
    W moim przypadku bank odrzucił polecenie zapłaty, bo podpisy były różne.

    pozdrawiam
    fi