eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwnie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?Re: nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?
  • Data: 2010-12-03 22:41:01
    Temat: Re: nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "donkq" nie siega pamiecia zbyt gleboko:

    > rok 2009 byl dla mnie stratny i nie zlozylem wtedy pitu38 bo myslalem
    > ze nie trzeba skoro i tak nie ma nic do zaplacenia.

    Nic sie nie martw. Powiedz, ze myslales, ze skoro 2005, 2006, 2007 i 2008
    byl dla Ciebie stratny, to sadziles, ze nabyles juz cos w rodzaju
    abonamentu, upowazniajacego do nieposwiadczania prawd oczywistych. Pozatem
    Skarbówka wie, y'nwestor gieldowy to szczególny sort menela, który pachnie
    wszystkim tylko nie pieniadzem ;-) Dadza Ci swiety spokój

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwasne piwo, kaszanka i podejrzanej swiezosci konina