  • Data: 2009-02-23 11:09:10
    Temat: Re: nieaktywne konto bankowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 12:03:46 +0100, zly napisał(a):

    > Hmm, sam ten zapis tez mi sie wydaje nie wiele wart. Nie kazdy musi miec
    > komputer, internet etc.

    Ale jeśli podpiszesz umowę, zgodnie z którą wiążące są takie
    powiadomienia to nikogo nie obchodzi czy masz komputer czy go nie masz.

    > Tak mi sie wlasnie skojarzylo. nawet wojsko musi miec potwierdzenie, ze
    > ktos odebral bilecik, zeby moc go wcielic. Dopoki nie dostarcza listu,
    > nie wciela cie (inna sprawa, ze potem wszczynaja postepowania etc)

    Super ;-) masz jeszcze jakieś kreatywne skojarzenia?
    Podpowiem Ci: wyrok sądowy musi zostać ogłoszony, sporządzony i jeszcze
    dostać klauzulę wykonalności, zanim pójdzie do egzekucji. Jakieś wnioski
    dla sprawy będącej przedmiotem bicia piany? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl