  • Data: 2004-06-17 12:59:29
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *Jerzy* *Wolinski* [ j...@X...to.z.adresuX.op.pl ] napisał(a):

    > Chciałem tylko zwrócić uwagę, że istnieje alternatywna forma zapisu
    > umlautów (oe, ue, etc) Może to jest metoda.

    ja chcialem dodac, ze ta metoda MOZE a nie MUSI byc stosowana (nie ma
    regulacji prawnej na ten temat z tego co wiem a jedynie opinia rady
    jezyka polskiego - czy jakos tak)... zreszta na umowie mam w ten
    sposob, a umowa zawsze i wszedzie to swietosc

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13