eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: aa <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Date: Mon, 20 Aug 2007 17:43:11 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <faccpv$5tv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fabiai$vsk$1@node1.news.atman.pl> <fac0n9$cvu$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 202-goc-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187624575 6079 62.121.120.202 (20 Aug 2007 15:42:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Aug 2007 15:42:55 +0000 (UTC)
    X-User: kkloi
    X-Antivirus: avast! (VPS 000766-1, 2007-08-17), Outbound message
    In-Reply-To: <m...@m...localdomain>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.10)
    Gecko/20070221 Thunderbird/1.5.0.10 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423606
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:
    > aa <a...@a...pl> writes:
    >
    >> No chyba że zrobiłeś coś strasznie głupiego jak np. rozmowa z
    >> obciążającym.
    >
    > Przeciez to normalne dzialanie jest. Jak Ci sie zepsuje towar,
    > to tez nie korzystasz np. z gwarancji sklepu lub producenta,
    > tylko starasz sie reklamowac transakcje w banku?

    Jak kupie towar i zapłacę to uszkodzenia reklamuję u sprzedawcy. A jak
    sprzedawca *dwa razy* pobierze opłatę z karty to jedną z nich reklamuję
    *w banku*.

    >> W takim przypadku to pozostaje Ci prośba o zwrot różnicy
    >> a w przypadku odmowy(prawie pewnym) pozew sądowy.
    >
    > Nie wiem o co. Przeciez dostal zwrot. To ze jego bank pobral
    > swoje prowizje i ze byc moze kurs sie zmienil to juz sprawa
    > klienta banku.

    Nie dostał zwrotu. Wpłacono mu kwotę jaką pobrano. Bez rekompensaty
    różnic kursowych i prowizji. Ma stratę z winy hotelu(sprzedawcy).

    >
    > Jakby ktos z np. USA kupil cos w Polsce, i po paru dniach chcialby
    > zwrotu i wiekszej sumy niz zaplacil (np. prowizji banku), to co bys
    > powiedzial?

    Że chyba na głowę upadł.
    Tu mamy sytuację gdzie sprzedawca dostał pieniądze i dodatkowo pobrał
    sobie je jeszcze raz z karty.
    Analogicznie - kupujesz coś i płacisz kartą a przy odbiorze paczki
    okazuje się że ktoś wysłał to za pobraniem. I co wtedy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1