eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? › Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: aa <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Date: Tue, 21 Aug 2007 12:37:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <faef8i$pnh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fabiai$vsk$1@node1.news.atman.pl> <fac0n9$cvu$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <faccpv$5tv$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 202-goc-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1187692626 26353 62.121.120.202 (21 Aug 2007 10:37:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Aug 2007 10:37:06 +0000 (UTC)
    X-User: kkloi
    X-Antivirus: avast! (VPS 000767-2, 2007-08-20), Outbound message
    In-Reply-To: <m...@m...localdomain>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.10)
    Gecko/20070221 Thunderbird/1.5.0.10 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423669
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa wrote:
    > aa <a...@a...pl> writes:
    >
    >> Jak kupie towar i zapłacę to uszkodzenia reklamuję u sprzedawcy. A jak
    >> sprzedawca *dwa razy* pobierze opłatę z karty to jedną z nich
    >> reklamuję *w banku*.
    >
    > Dobrze ze nie w sądzie. Tak czy owak, on dostal zwrot od hotelu,
    > wiec nie wiem co chcesz jeszcze reklamowac.

    Nie dostał. A reklamować powinien na samym początku - transakcję której
    nie zatwierdził.

    >> Nie dostał zwrotu. Wpłacono mu kwotę jaką pobrano.
    >
    > "Po mojemu" to sa synonimy.

    Według prawa bankowego nie.

    >> Analogicznie - kupujesz coś i płacisz kartą a przy odbiorze paczki
    >> okazuje się że ktoś wysłał to za pobraniem. I co wtedy?
    >
    > No i Twoim naturalnym dzialaniem wtedy (zakladam ze to pomylka i nie
    > chodzi o probe wyludzenia) jest nieodebranie paczki, czy raczej
    > odebranie jej i żądanie zwrotu wczesniej zaplaconej sumy, np. przelewem
    > na konto bankowe lub czekiem? Wiesz, za przelewy i czeki tez sie placi
    > czasem prowizje.

    Nieodebranie. I złożenie reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1