-
Data: 2009-12-29 09:23:25
Temat: Re: nieuhonorowanie pe�nomocnictwa notarialnego przez bank
Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Dec 29, 12:54 am, z...@o...pl wrote:
> > Odnosze wrazenie ze ostatnio bankom "nie oplaca sie" szkolic pracownikow
> > nawet jesli chodzi o typowe, moze tylko niekoniecznie "masowe" sprawy.
>
> przyzwoitość nakazywałaby każdemu bankowi który zatrudnia np. pięć
> tysięcy pracowników utworzenie jednego etatu dla
>
> "naczelnego szamana do spraw obsługi świrów, kosmitów,
> szejków arabskich, synów ksiecia monako i innych dziwaków,
> a także notarialnie ustanowionych pełnomocników" :P
>
> który posiadałby tytuł mgr prawa i "znał sie na rzeczy"...
>
> a każda pani Zosia z placówki bankowej na zadupiu miałaby
> możliwość do niego zadzwonić lub wysłać emailem skany
> odpowiednich dokumentów. I czekac na decyzję.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl
Ale wiekszosc bankow ma taka obsluge ;)
Kwestia sprawnosci jej funkcjonowania i kwestia sprawnosci ludzi z
niej korzystajacych.
W internecie tez masz np. google.pl ktore jest w stanie odpowiedziec
na 80% problemow pojawiajacych sie na grupach/forach i dlaczego ludzie
z tego nie korzystaja tylko dubluja zapytania ?:)
Taka jest natura ludzka.
Natomiast kazdy bank na 101% ma jakis help desk do ktorego pracownik
moze sie zwrocic z takimi pytaniami, gdzie tworzone sa FAQ, a w razie
potrzeby pyta sie odpowiednie osoby z centrali, ktore teoretycznie
powinny posiadac specjalistyczna wiedze. Nie wyobrazam sobie banku bez
takiego procesu.
Inna sprawa jest zapewne jak ten proces sie sprawdza - to zalezy od
czynnika ludzkiego na kazdym poziomie: klienta, pracownika oddzialu,
pracownika pomocy dla oddzialow, specjalistow, zarzadzajacych :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.09 11:07 Marx
- 29.12.09 17:39 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?