eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinieuhonorowanie pełnomocnictwa notarialnego przez bankRe: nieuhonorowanie peĹ�nomocnictwa notarialnego przez bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!k23g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nieuhonorowanie peĹ&#65533;nomocnictwa notarialnego przez bank
    Date: Tue, 29 Dec 2009 01:23:25 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <9...@k...googlegroups.com>
    References: <m...@i...localdomain>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.52.76
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1262078606 19257 127.0.0.1 (29 Dec 2009 09:23:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Dec 2009 09:23:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k23g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=195.182.52.76;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
    (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30618),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:513643
    [ ukryj nagłówki ]

    On Dec 29, 12:54 am, z...@o...pl wrote:
    > > Odnosze wrazenie ze ostatnio bankom "nie oplaca sie" szkolic pracownikow
    > > nawet jesli chodzi o typowe, moze tylko niekoniecznie "masowe" sprawy.
    >
    > przyzwoitość nakazywałaby każdemu bankowi który zatrudnia np. pięć
    > tysięcy pracowników utworzenie jednego etatu dla
    >
    > "naczelnego szamana do spraw obsługi świrów, kosmitów,
    > szejków arabskich, synów ksiecia monako i innych dziwaków,
    > a także notarialnie ustanowionych pełnomocników" :P
    >
    > który posiadałby tytuł mgr prawa i "znał sie na rzeczy"...
    >
    > a każda pani Zosia z placówki bankowej na zadupiu miałaby
    > możliwość do niego zadzwonić lub wysłać emailem skany
    > odpowiednich dokumentów. I czekac na decyzję.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Ale wiekszosc bankow ma taka obsluge ;)

    Kwestia sprawnosci jej funkcjonowania i kwestia sprawnosci ludzi z
    niej korzystajacych.

    W internecie tez masz np. google.pl ktore jest w stanie odpowiedziec
    na 80% problemow pojawiajacych sie na grupach/forach i dlaczego ludzie
    z tego nie korzystaja tylko dubluja zapytania ?:)

    Taka jest natura ludzka.

    Natomiast kazdy bank na 101% ma jakis help desk do ktorego pracownik
    moze sie zwrocic z takimi pytaniami, gdzie tworzone sa FAQ, a w razie
    potrzeby pyta sie odpowiednie osoby z centrali, ktore teoretycznie
    powinny posiadac specjalistyczna wiedze. Nie wyobrazam sobie banku bez
    takiego procesu.

    Inna sprawa jest zapewne jak ten proces sie sprawdza - to zalezy od
    czynnika ludzkiego na kazdym poziomie: klienta, pracownika oddzialu,
    pracownika pomocy dla oddzialow, specjalistow, zarzadzajacych :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1