eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotuRe: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
  • Data: 2007-09-21 09:09:12
    Temat: Re: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 21.09.2007 Krzysztof <p...@g...pl> napisał/a:
    > czy sklep, ktory przyjal platnosc karta za zakupiony towar, moze odmowic
    > zwrotu pieniedzy na karte jesli tego towaru nie ma juz w ofercie?
    > Dokladniej:
    > 1.kupuje buty w sklepie internetowym, place karta przez platnosci.pl
    > 2.po kilku dniach okazuje sie, ze tych butow w sklepie juz nie ma
    > 3.prosze sklep o zwrot pieniedzy na karte
    > 4.odpowiedz sklepu: pieniadze zwracamy tylko na konto bo tak mamy w
    > regulaminie, z ktorym trzeba bylo sie zapoznac..
    > ALE w ich regulaminie napisane jest, ze "zwroty i wymina"... itp.. itd.. ale
    > ja nie chce zwrocic ani wymienic zakupionego towaru bo takiego nie dostalem.
    > Do transakcji nie doszlo bo nie dostalem towaru?
    > z gory dziekuje za opinie

    Nie musi oddawać na kartę, przynajmniej nic mi nie wiadomo o tym, żeby
    musiał. Jednak robi sobie potencjalny problem, bo Ty możesz złożyć
    reklamację, bank Ci odda, a od niego to pobiorą. Jeśli wcześniej przeleje
    Ci ten zwrot na rachunek, to traci dwa razy (oczywiście to jest do
    odzyskania teoretycznie).

    A tak właściwie to co Ci przeszkadza w tym, że Ci przeleją na rachunek
    bankowy? Masz w ten sposób darmowy kredyt gotówkowy. :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1