    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niezrozumiale dzialania linii lotniczych
    Date: Sat, 26 Mar 2005 09:38:10 -0600

    rafal wrote:
    > Napisalem juz maila do Norwegow z zadaniem wyjasnienia,
    > ale jeszcze nie otrzymalem odpowiedzi. Nie wiem jak mialbym im
    > udowodnic, ze stracilem przez nich 33 zl.
    Wyciągiem z mBanku.
    Jak będą grać fair, to ci jakoś tam zaproponują zwrot tej kasy.

    > BTW kolejny raz chcialbym obalic mit bezpiecznej eKarty - mimo ze nie
    > mialem na niej zaladowanej srodkow autoryzacja przeprowadzona po kilku
    > dniach od transakcji spowodowala debet na ekoncie.
    O to szybko na to wpadłeś.
    eKarta dokładnie niczego nie zabezpiecza.
    Transakcje będą rozliczone zawsze niezależnie od tego czy masz kasę na
    koncie czy nie.
    Jedynie w przypadku autoryzacji dostanie się odpowiedź odmowną jak nie
    ma kasy na koncie.
    Autoryzajca to nie transakcja i autoryzacji byc nie musi.
    Wówczas transakcja odbywa się na ryzyko firmy.

    > Panienka na mLinii
    > zapewniala mnie, ze jesli na ekarcie nic nie ma, to nie ma szans na
    > pobranie srodkow. Kpina!

    Ty jeszcze wierzysz w mądrość panienek w call center
    Przecież ich wiedza jest dokładnie zerowa, czyli tyle ile im wklepali do
    głowy na szkoleniach.