  • Data: 2007-12-20 17:42:30
    Temat: Re: nowa Maestro BPH-PEKAO SA
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Dec, 10:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ano tak...
    > jesli karta poleconym, to faktycznie w skrzynce powinien lezec
    > ewentualnie kwitek o poleconym do odebrania na poczcie i koperta z
    > pin.

    Nie zdziw sie, jesli za tydzien znajdziesz kwotek, ze niby juz
    powtornie awizowano. Poczta teraz tak dziala w mojej okolicy
    standardowo. Zona caly dzien w domu, paczki nie ma i nie ma, a potem
    niby powtornie awizowana. I tak lepiej, niz ostatni przypadek, ze nie
    doszla w ogole. Prezent, dodam. Na szczescie byla platna za pobraniem,
    a nie z gory.