eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowa karta debetowa a system citiRe: nowa karta debetowa a system citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newspeer1.de.tel
    ia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.
    de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowa karta debetowa a system citi
    Date: Wed, 14 Apr 2010 08:36:59 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 14
    Message-ID: <hq3ngp$373$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hq2fa8$1tj$1@opal.icpnet.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <1myzbj1k95p3a$.dlg@kojer.kojer> <hq2jhb$8rd$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <a...@g...googlegroups.com>
    <hq2o7u$2s5$1@news.net.icm.edu.pl>
    <6...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1271226713 3299 87.239.217.30 (14 Apr 2010 06:31:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 06:31:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@b...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6932
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524968
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6f63d52f-3edf-4b5c-88e7-555e3ef6d214@b3
    3g2000yqc.googlegroups.com...

    > Hm... raz tylko korzystalem, ale mam wrazenie, ze rekalmacji nie da
    > sie zlozyc ta droga.... co najwyzej oddzwonia zeby przyjac reklamacje
    > telefoniczna.

    Ja składam skutecznie reklamacje drogą mailową.

    W mailu należy podać wrażliwe dane osobowe (m. in. PESEL) oraz oświadczyć
    bankowi, że zgadzasz się na korzystanie z nieszyfrowanego kanału w tym celu.
    W odpowiedzi przychodzi numer nadany reklamacji. Robiłem to jeszcze przed
    erą "opiekunów klienta", więc ten ficzer nie ma z tym związku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1