  • 1. Data: 2010-04-13 19:05:40
    Temat: nowa karta debetowa a system citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w citi mają dość interesujące podejście, jak wyślą nową kartę nie
    aktywujesz jej a poprzednia się skończy to nie można się dostać do
    bankowości elektronicznej....

    mam ichniejszą nową debetówkę, ale nie chciałem aktywować bo nie będzie
    mi w najbliższym czasie potrzebna, jednak bank mnie w zasadzie zmusił do
    aktywacji karty, bo bez tego nie mogłem się zalogować i wykonać przelewu ;-/

    nie powiem, ciekawy sposób na motywowanie klientów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-04-13 19:41:16
    Temat: Re: nowa karta debetowa a system citi
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Kwi, 21:05, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > w citi maj do interesuj ce podej cie, jak wy l now kart nie
    > aktywujesz jej a poprzednia si sko czy to nie mo na si dosta do
    > bankowo ci elektronicznej....
    >
    > mam ichniejsz now debet wk , ale nie chcia em aktywowa bo nie b dzie
    > mi w najbli szym czasie potrzebna, jednak bank mnie w zasadzie zmusi do
    > aktywacji karty, bo bez tego nie mog em si zalogowa i wykona przelewu ;-/
    >
    > nie powiem, ciekawy spos b na motywowanie klient w

    Z tego co pamietam od zawsze tak bylo. Dostep jest przypisany do karty
    a nie do klienta. A tak na marginesie Citi ma jednak wazna zalete,
    ktorej mi brak w takim Aliorze czy mBanku - w Citi mozna zlozyc
    reklamacje przez Internet. Musialem ostatnio skladac druga rklamacje w
    Aliorze i docenilem taka mozliwosc...

    MK

  • 3. Data: 2010-04-13 19:51:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 12:41:16 -0700 (PDT), MK napisał(a):

> [...]
    > ktorej mi brak w takim Aliorze czy mBanku - w Citi mozna zlozyc
    > reklamacje przez Internet. Musialem ostatnio skladac druga rklamacje w

    No bez jaj, nawet w Polbanku przyjmują reklamację przez Internet. Pekao
    przyjmowało jeszcze w XX wieku (a przynajmniej zgłoszenia przez wewnętrzną
    pocztę rozpatrywało jak reklamacje).

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-04-13 20:22:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > No bez jaj, nawet w Polbanku przyjmują reklamację przez Internet. Pekao
    > przyjmowało jeszcze w XX wieku (a przynajmniej zgłoszenia przez wewnętrzną
    > pocztę rozpatrywało jak reklamacje).

    W zasadzie prawie wszędzie się da, ING, Mille, Lukas... Istnieje jednak
    bank, w którym nie da się złożyć reklamacji przez Internet. Jaki to bank?
    Tak - to Multibank.

    w mBanku się da - w Multi nie. Pomimo tego, iż w Multi klient ma wrażenie,
    że zajmuje się nim wiele osób, a konsultant natychmiast aktywuje konto w
    Internecie...

  • 5. Data: 2010-04-13 20:48:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w mBanku się da - w Multi nie. Pomimo tego, iż w Multi klient ma
    > wrażenie, że zajmuje się nim wiele osób, a konsultant natychmiast
    > aktywuje konto w Internecie...

    korzystam przede wszystkim z Multi i jakoś nie miałem jeszcze powodu
    składać reklamacji, natomiast są banki, z których korzystam sporadycznie
    i reklamacja reklamację goni...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-04-13 20:54:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:05:40 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > ;-/
    >
    > nie powiem, ciekawy sposób na motywowanie klientów

    Kashmiri niedawno podobne doświadczenie zebrał, tylko u niego było mniej
    kolorowo niż u Ciebie ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-04-13 20:56:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Kashmiri niedawno podobne doświadczenie zebrał, tylko u niego było mniej
    > kolorowo niż u Ciebie ;)

    czytałem, w takim wypadku jak u niego system przypisany do karty to
    spory problem, ja zadzownilem na infolinie, aktywowałem kartę
    i sprawa byla zalatwiona

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-04-13 21:23:58
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Kwi, 22:22, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > że zajmuje się nim wiele osób, a konsultant natychmiast aktywuje konto w

    A jak sie da w mBanku? W serwisie transakcyjnym nie widze takiej
    opcji. W Aliorze mozna tylko przez telefon lub osobiscie w placowce.
    Inne formy nie sa dopuszczalne.

    MK

  • 9. Data: 2010-04-13 21:38:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 14:23:58 -0700, MK napisał(a):

    > A jak sie da w mBanku? W serwisie transakcyjnym nie widze takiej opcji.

    Czy to nie chodzi czasem o tego osobistego doradcę z którym jest kontakt
    mailowy?

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-04-13 22:18:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Kwi, 23:38, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Czy to nie chodzi czasem o tego osobistego doradcę z którym jest kontakt
    > mailowy?

    Hm... raz tylko korzystalem, ale mam wrazenie, ze rekalmacji nie da
    sie zlozyc ta droga.... co najwyzej oddzwonia zeby przyjac reklamacje
    telefoniczna.

    MK