eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowa lokata internetowa w Pocztowym - 10%Re: nowa lokata internetowa w Pocztowym - 10%
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sileman.
    pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowa lokata internetowa w Pocztowym - 10%
    Date: Wed, 26 Nov 2008 20:02:24 +0100
    Organization: Sileman news server
    Lines: 33
    Message-ID: <ggk6fp$27p$1@kushnir.sileman>
    References: <ggfb3f$rig$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gghupk$9ma$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gghvu7$dn3$1@kushnir.sileman>
    <ggjv0d$nt3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1227726137 2297 217.173.163.135 (26 Nov 2008 19:02:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Nov 2008 19:02:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    In-Reply-To: <ggjv0d$nt3$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 081126-0, 2008-11-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:463312
    [ ukryj nagłówki ]

    Arek pisze:

    >> Ba, Generalny Inspektor ODO interweniował w
    >> sprawie tego typu pytań, gdyż sugerują klientowi, że ma prawo do
    >> wybrania odpowiedzi "nie", co i tak nie zmieni tego, że administrator
    >> danych takowe prawo będzie mieć na podstawie ustawy.
    >
    >
    > A to już nie jest logiczne. Bo znaczyłoby to, że firma wykorzystująca
    > dane klienta nie może ograniczyć swoich praw w umowie z klientem.
    > Jeżeli obie strony się zgadzają to w czym problem?


    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/657/j/pl/

    "(...)jeżeli intencją Spółki jest przetwarzanie danych osobowych uczestników
    określonej akcji promocyjnej/konkursu (obok przetwarzania tych danych
    dla celów związanych z
    przeprowadzeniem wskazanej akcji promocyjnej/konkursu), również w celu
    marketingu
    bezpośredniego własnych produktów lub usług, to nie musi pozyskiwać na
    to odrębnej zgody
    dysponenta danych. Co więcej, odbieranie takiej zgody od osoby, której
    dane dotyczą może
    spowodować powstanie po jej stronie błędnego przeświadczenia, iż o ile
    nie zgodzi sie ona na
    powyższe, administrator nie będzie uprawniony do przetwarzania jej
    danych osobowych dla celów
    marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług. Tymczasem, jak
    wskazano wcześniej,
    uprawnienie to wynika z przepisu art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy.(...)"

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1