eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowa usługa - nocne budzenieRe: nowa usługa - nocne budzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!news.ett.com.ua!
    not-for-mail
    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowa usługa - nocne budzenie
    Date: Mon, 27 Apr 2009 22:03:52 +0400
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 43
    Message-ID: <gt4s23$19v$1@news.ett.com.ua>
    References: <gspbm8$6c3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:484765
    [ ukryj nagłówki ]

    vari <v...@p...onet.pl> had the courage to write:
    > O godzinie 03:50 całą rodzinę wyrwał ze snu dzwonek telefonu
    > stacjonarnego. Mamy w innym mieście bliską osobę w podeszłym wieku i
    > takie nocne telefony wywołują atmosferę nerwowości.
    > Okazało się, że z numru 0-81 460-61-00 dzwoni system faksowy i próbuje
    > nadać faks.
    > Nocą nasz komputer z faksmodemem jest wyłączony więc faks nie został
    > odebrany.
    > Po kilku minutach znów teelfon z piskami zachęty do odebrania faksu.
    > Odłożyliśmy słuchawkę na bok.
    > Rano przypomnieliśmy sobie, że w dniu poprzednim (wczesnym popołudniem)
    > kliknęliśmy na stronie IPKO w opcję "wyślij faksem potwierdzenie
    > przelewu". Obok widniała adnotacja, że "w ciągu maksymalnie piętnastu
    > minut" faks zostanie wysłany.
    > Czekałem na ten faks ale niczym autobus PKS za PRLu po prostu się nie
    > doczekałem (nad czym smętnie acz ze zrozumieniem człowieka dorastajacego
    > jeszcze PRL, pokiwałem głową).
    > Jednak budzenie telefonem inicjowanym przez ŹLE SKONFIGUROWANY system to
    > przegięcie.
    > Jeśli system ma zatory i nie mógl wysłać faksu w prawidłowym terminie to
    > zaprzestanie wysyłania kolejkowanych opóźnionych faksów powinien
    > zakończyć o powiedzmy godzinie 22 a rozpocząc następnego dnia rano.
    > Każdy taki system umożliwia taką funkcjonalność.
    > Widocznie PKO BP lub Inteligo (są jakoś powiązane) nie zatrudniają zbyt
    > bystrych lub sumiennych techników.
    > Pod numerem z ientyfikacji zgłasza się faks ale pod innym numerem z tej
    > samej wiązki (jestem b. pracownkiem operatora telekomunkacynego i wiem
    > jak "przeprowadzać dochodzenie") zgłasza się konsultant, który
    > potwierdził iż wzmiankowany numer to CID wysyłany przy faksach
    > wychodzących od systemu do klientów.
    > Chwila dłuższej rozmowy i dowiedziałem się, że z systemu korzystają
    > klienci zarówno Inteligo jak i PKO BP.
    > Przestrzegam zatem klientów tych banków aby mocno się zastanowili zanim
    > kliknął w opcję "wyślij faksem potwierdzenie przelewu" i podany numer
    > jest numerem mieszkania.
    > Telefon może zadzwonić o dowolnej porze.
    > vari


    Po to właśnie ma się faks internetowy (fax2email), w PL kosztuje grosze.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1