  • Data: 2010-09-06 18:37:07
    Temat: Re: nowe citibank online :>
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł pisze:
    > jak ktos jeszcze nie widzial, to nie ma na co patrzec.
    > generalnie "Pobieranie danych. Proszę czekać..." :>
    > czas potrzebny na wyklikanie czegokolwiek idzie w minuty...

    No proszę - albo przeczytali mój pomysł, puszczony tu kiedyś na grupie,
    albo sami wpadli na to samo: Do karty debetowej można sobie ustawić
    osobne rachunki do rozliczeń operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Co
    prawda ja pisałem o kredytowej, bo dla debetowej nie ma to większego
    sensu, ale... zawsze to jakiś początek. :-)

    Jak ktoś ma kredytową, to niech sprawdzi, czy dla operacji gotówkowych
    (bankomat) da się ustawić obciążanie na rachunek bieżący. To by było
    super wygodne - jedna karta do zakupów i do bankomatu. :-)

    --
    MiCHA