  • Data: 2010-09-06 19:00:18
    Temat: Re: nowe citibank online :>
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 20:37, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > No proszę - albo przeczytali mój pomysł, puszczony tu kiedyś na grupie,
    > albo sami wpadli na to samo: Do karty debetowej można sobie ustawić
    > osobne rachunki do rozliczeń operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Co
    > prawda ja pisałem o kredytowej, bo dla debetowej nie ma to większego
    > sensu, ale... zawsze to jakiś początek. :-)

    Hm... chyba zawsze tak bylo. Dalo sie podpinac karte debetowa do konta
    w walucie i wyplaty z bankomatow szly w konta walutowego,
    abezgotowkowe np. z PLN. Mozna to bylo ustawic za pomoca Citiphone.
    BTW wrobelki cwierkaja, ze dla Warszawiakow poruszajacych sie
    komunikacja miejska w w ciagu kilku najblizszych tygodni bedzie
    specjalna karta debetowa :).

    MK