  • Data: 2003-10-13 09:52:03
    Temat: Re: nowe nr w vw a nadgorliwosc
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bmdnmn$oe$1@topaz.icpnet.pl...

    > Beda odsylac do tego watku :)

    I wzory formularzy trzeba będzie pozmieniać... Bo miejsca było mało na
    wpisywanie czegokolwiek [mówię o numerach rachunków]...

    Ja teraz mam wypisać upoważnienie do obciążania mojego rachunku w
    inteligo... I nie wiem który wpisać numer... Na nowy miejsca nie ma, a
    stary... hmmm... co będzie jak się wycofają z niego?

    PS Czy numery lokat też już są NRB ? Pytam, bo akurat teraz nie mam żadnej
    lokaty...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara