  • Data: 2004-02-09 16:18:09
    Temat: Re: o mBanku oraz zachowanie grupy: ludzie, banki
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sama się prosisz, pisząc kolejne posty i zakładając nowy wątek (poziom z
    > litości przemilczę).

    Czytałam twoje posty. Dużo tutaj czytałam. I jakoś na temat twojego poziomu
    się nie wyrażam, choć w twoim języku jest więcej slangu niż słów po polsku...
    Litować możesz się nad sobą. Jesteś mi kompletnie obca i nie mam pojecia po co
    mi twoja "litość"... Ciekawe z czego u ciebie bierze się ta chęć ataku słowem.
    Z góry przepraszam, że to piszę, ale albo masz jakiś kompleks wyższości (np.
    uzasadniony, bo jesteś wybitnie inteligentną kobietą o wyglądzie do
    pozazdroszczenia, co jednak nie przeczy, że z kompleksem należało by coś
    zrobić) albo odwrotnie: jesteś szarą myszką, pracującą w jakimś biurze czy
    banku...

    > Nie to nie ja, jakkolwiek sposób dobry. A do abuse już dawno poleciałaś.

    Głupi pomysł bardzo - ten fax. Chyba jednak przesadziłam z tą twoją
    inteligencją.
    To dlaczego wszechwładne abuse nie zdjeło tego posta?
    Iwona