    From: "Konrad N.S." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oczekiwanie na karte BGŻ
    Date: Tue, 19 Jun 2007 09:49:07 +0200

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:f57v2e$6ol$1@inews.gazeta.pl...

    > chciałbym się
    > dowiedzieć po jakim czasie otrzymaliście kartę w BGŻ?

    po trzech tygodniach.

    w oddziale dalece zaawansowana spychologia, np. podczas rozmowy kierowniczka
    placówki potrafiła powiedzieć "zadzwoń pan później, bo ja teraz nie mam
    czasu".

    oddział po podpisaniu umowy miał wysłać zgłoszenie do centrali, by
    uruchomiono dostęp przez www, dostęp miał być następnego dnia.
    przez następne 10 dni dostęp przez www polegał na tym, że po zalogowaniu
    mogłem tylko jedno - jedna zakładka - składać wnioski o listy haseł.
    jeśli już pani kierowniczka miała czas rozmawiać, to twierdziła, że jest w
    porządku, i nie ma takiej możliwości jaką zgłaszam.
    dopiero interwencja (zresztą też nie od razu, nie pierwsza) w centrali
    spowodowała, że uzyskałem pełen, normalny dostęp przez www.
    odpowiedzi centrali to w większości wklejane gotowce, bez doczytywania
    zgłoszenia do końca.