  • Data: 2003-06-05 15:03:28
    Temat: Re: od strony rzeczywistej
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Pytalem o konkrety, ze względu na to że to co mówisz brzmi dla mnie
    nieco egzotycznie :)

    Właśnie o to pytał autor wątku. I tego nie rozlicza się gotówką.

    Operacje detaliczne to normalna działalność operacyjna. Natomiast
    dopiero jak gotówki jest za dużo lub za mało, to trzeba ją
    przetransportować a następnie dokonać rozliczenia z NBP-em - dlatego
    uważam że transport gotówki to przyczyna, a rozliczenie które z tego
    wynika - skutek.
    Przecież żaden bank nie będzie woził konwoju jeśli chce się rozliczyć z
    innym, skoro i tak wszyscy mają konta w NBP.

    Zgoda.

    Naturalnie.

    Czyli NBP? Wówczas nie jest to już rozliczenie z innym bankiem, tylko z
    bankiem centralnym.
    Poza tym - w normalnej dzialności banki cały czas rozliczają się z
    NBP-em poprzez przeksięgowania na kontach.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl