    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Date: Sat, 22 Jan 2022 18:06:29 GMT

    in <news:cb1e93e3-d403-4aab-9cec-89b088d9d6e4n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale napisz jeszcze nieco obszerniej o spotkaniu z angielską
    > policją w tej sprawie.

    hehe David niezawodnie.

    Nie ukrywam, że od razu błysnęła mi myśl obczaić londyński komisariat.

    Miałem prawilny pretekst. Sprawdziłem na google maps komisariaty.
    Okazało się że większość zlikwidowana. Polazłem do najbliższego,
    zameczek 200 lat, bariery, zasieki jak w Belfaście, ciemno głucho,
    typy spod ciemnej gwiazdy na ulicy wystają.

    Pojechałem do cywilizacji na Stratford czynny 24h na dobę.

    Kolejka przed, po 3 osoby wpuszczają, boksy z blachy ryflowanej jak dla
    krów, szyby pancerne, drzwi na siłowniki, kamery.

    Miła czarna pani policjant nie dała się zbajerować na żadną moją
    intrygę. Powiedziała że absolutnie nie mają warunków do przechowywania
    i ewidencji wartościowych przedmiotów. Nacisnęła elektromagnes i
    życzyła mi miłego dnia.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza