  • Data: 2007-11-11 19:08:38
    Temat: Re: odmowa kredytu na mieszkanie
    Od: Cabra <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 09:53, "Krzys (ztof) nie cierpi oficjalnej formy mojego
    imienia Zió kowski" <z...@g...pl> wrote:
    > Cabra<d...@g...com> napisa (a):

    > Nie przesadzaj: po prostu pani wspolpracuje nieformalnie z jakims
    > posrednikiem. Jesli w banku nie mozna czegos zrobic, to dlaczego ma tracic
    > klienta? Sytuacja dosc "normalna" w naszym kraju. Przy tych zarobkach w
    > banku. Dowiedz sie dokladnie jaka firme ta osoba reprezentuje i czy nie chce
    > od Ciebie zadnej prowizji z tytulu zalatwienia Ci kredytu. Pozniej mozesz
    > podac nazwe firmy, ocenimy wiarygodnosc:)
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Tzn. ja wiem ze wszyscy biora, ale wiesz... nie oszukujmy sie jak
    przyszedlem do banku z pytaniem co i jak to bylo wszystko ok, potem
    wywalili
    mi taki numer to teraz chce troche ich po cwiczyc wiec zastanawiam sie
    czy
    ta babka miala prawo podac mi numer do jakiegos posrednika ... ale
    zrobie jak mowisz... najpierw sprawdze co to za firma i zobaczymy :)

    Pozdrawiam,
    Cabra