    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: odmowa wydania KK w Polbanku
    Date: Tue, 16 Mar 2010 09:42:09 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:08:07 +0100, darek napisał(a):

    > Witam,
    > Naczytwaszy sie na tej?e grupie wielu raczej pozytywnych rzeczy o KK
    > Polbanku i ja zapragna?em mieae takow?. Uda?em sie wiec do oddzia?u,
    > zanios?em co trzeba, podpisa?em co nale?y i mimo pora?ki niekompetencji
    > Pan w oddziale ( ale bardzo bardzo mi?ych) cierpliwie poczeka?em dni
    > kilka na odpowiedOE banku. Zadzwoni?a Pani i powiedzia?a "figa z makiem".
    > Zapyta?em: dlaczego?. Nie udzielamy takiej informacji ale niech pan
    > poczeka, co? sprawdze...Po d?u?szej chwili "ma Pan bardzo dobr? historie
> [...]

    Ja właśnie chciałem się pochwalić, że dostałem w końcu kk era (trochę to
    trwało) i rozpocząłem ewakuację z Aliora. Najpierw chciałem przenieść kk
    z Citi jak ją likwidowałem, to poproszone mnie o zaświadczenie, więc kk
    citi poszła pod topór a zwykłej Polbankowej nie dostałem, bo z papierami
    nie chciało mi się latać. Później robiłem podchody do era, ale miałem
    bodajże dwa odrzucenia. Dlaczego? Miałem zmianę terminu spłaty na kk
    Aliora a oni tam to tak fantastycznie wymyślili, że po prostu dostaje się
    nową kk i w BIKu widać dwie kk. Zanim spłaciłem i później jeszcze 3
    miesiące taka karta zamknięta wisi. A jak widać Polbank chyba nie
    toleruje więcej niż 1 kk przy wyrabianiu u nich karty. Ostatnio zaszedłem
    do oddziału i znowu spróbowałem wyrobić kk. Jakież było moje zdziwienie,
    jak w poniedziałek (papiery złożyłem w środę) zadzwoniła Pani aby zgłosił
    się po odbiór kk do niej a za kilka dni przyszedł dodatkowy paypass.
    Teraz wprowadzili potwierdzenie smsami, które działa nawet pod linuksem a
    ja jeszcze chyba jestem w szoku ;)

    PS Skonfiguruj poprawnie swój czytnik.

    --
    xbartx