  • Data: 2007-06-13 09:11:27
    Temat: Re: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 11:02:23 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Mam wrażenie, że to może być trudne lub niemożliwe. Nie wiem czy normalne
    > banki honorują cetelemowe karty do przenosin.

    Z www karty Aura:

    Wyciąg z konta - pod koniec każdego miesiąca otrzymasz wyciąg z
    konta karty kredytowej Aura z precyzyjną informacją o:

    * dokonanych zakupach,
    * rezerwie do dyspozycji,
    * wysokości limitu kredytu do dyspozycji,
    * wysokości maksymalnego limitu kredytu,
    * wysokości raty miesięcznej i terminie wpłaty.

    Do wyciągu dołączony jest przekaz z wpisaną minimalną kwotą do zapłaty.

    Wydaje mi się, że to powinno wystarczyć np w Rajfim/Mille/ING.