eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodpowiedz z InteligoRe: odpowiedz z Inteligo
  • Data: 2002-02-02 00:34:00
    Temat: Re: odpowiedz z Inteligo
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3fb02$na3$1@news.onet.pl...
    >
    > Teoria jest wtedy, kiedy wypowiadasz umowę - mimo, że karta jest zamykana,
    > jeszcze za nią zapłacisz, bo ZACZĄŁEŚ choć jednym dniem okres
    rozliczeniowy.
    >

    Mylisz sie. Nie zadnego uzasadnienia dla takiego postepowania. Jezeli
    wypowiadam umowe przed wprowadzeniam zmian to one nie moga mnie dotyczyc. Co
    wiecej jezeli po wprowadzeniu zmian w umowie lub regulaminie nie godze sie
    na nowe warunki i wypowiadam umowe to nowe postanowienia mnie nie wiaza.
    Przypominam, ze zgodnie z obowiazujacymi od 7 stycznia zapisami w prawie
    bankowym, umowa o prowadzenie rachunku musi zawierac wszystkie prowizje,
    oplaty oraz warunki ich zmian. Poniewaz umowy zawierane przed ich
    wprowadzeniem nie zawieraly takich regulacji [a nawet nie zawiera ich
    wiekszosc umow obecnie zawieranych] stawia to pod znakiem zapytania w ogole
    waznosc wprowadzonych w ten sposob zmian w TOiP.
    IMHO, zeby nie bylo zadnych watpliwosci banki powinny w pierwszej kolejnosci
    wprowadzic zmiany do umow, a dopiero potem podnosic [ew. obnizac ;)] oplaty.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1