eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopenonline - problemy po połączeniu z GetinRe: openonline - problemy po połączeniu z Getin
  • Data: 2015-01-11 17:18:17
    Temat: Re: openonline - problemy po połączeniu z Getin
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 10 stycznia 2015 09:19:01 UTC+1 użytkownik RWicik napisał:
    > Po połączeniu z Getin, w nowym systemie transakcyjnym nie mam aktualnych danych KK.
    Po interwencji na infolinii synchronizują dane na koncie i chwilę jest dobrze. teraz
    by spłacić kartę muszę czekać na wyciąg papierowy - ot postęp.
    > Wysyłałem do nich skany z ekranu. Może pracują nad problemem.

    mam ten sam problem - efekt nadplata na rachunku - za diabla nie moge dojsc jakie mam
    zadluzenie do splaty

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1