  • Data: 2003-02-08 19:31:01
    Temat: Re: operacje kartą kredytową w internecie - pytanie
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > I jakie ma to znaczenie? Przy platnosciach typu IO obowiazek udowodnienia
    > dokonania transakcji spoczywa na sklepie nie na cardhloderze.

    Probuje sie tego dowiedziec, ale jakos nikt mi nie napisal :((
    Jaka jest podstawa tego obowiazku udowodnienia ?
    - dobra wola ?
    - ustawa ?
    - bo w regulaminie karty tego nie widzialem, nawet citka

    > IMHO jest to latwiejsze niz przedstawianie karty. W Citku dzwonisz co
    > powoduje odblokowanie srodkow, nastepnie dostejesz poczta papierek ktory
    > podpisujesz i io sprawie mozna zapomniec.

    Tak, ale nie mozna miec wszystkich kart z jednego banku. Stad pytanie o
    regulacje w przypadku innych "kart".
    Swoja droga w citku to chyba tez raczej kwestia obyczaju a nie umowy.

    pzdr
    wkg