eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[opinie] LUKAS e-konto proRe: [opinie] LUKAS e-konto pro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.media.k
    yoto-u.ac.jp!newshub.sdsu.edu!nntpserver.com!zeus.nntpserver.com!hydra.nntpserv
    er.com!not-for-mail
    From: "Maciej Muran" <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ejl1jc$a1m$1@inews.gazeta.pl> <ejq1dp$me9$1@inews.gazeta.pl>
    <4560b03d$0$21183$88260bb3@free.teranews.com>
    <ejqko3$gk6$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: [opinie] LUKAS e-konto pro
    Date: Mon, 20 Nov 2006 02:18:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Lines: 28
    Message-ID: <4560f597$0$21202$88260bb3@free.teranews.com>
    NNTP-Posting-Date: 20 Nov 2006 00:23:51 GMT
    X-Complaints-To: a...@t...com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:400801
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał
    >> Nie rozumiem... Przedstawiciel Banku nie podał terminu? Chcesz go znać
    >> od Grupowiczów? Czyżbyś bardziej ufał Grupowiczom niż obsłudze Banku, w
    >> którym właśnie zdecydowałeś się założyć konto? ;)
    >
    >
    > To normalka. A jak jest np. w przypadku pojawienia się nowych taryf u
    > operatorów komórkowych? Najprędzej dowiesz się czegoś na grupach i forach,
    > a jakoś tak bywa, że dosłownie ostatni dowiadują się konsultanci w biurze
    > obsługi.

    W takim wypadku, pani z banku nie powinna szepnąć nawet słówka o tym. Nie ma
    konkretnego terminu - nie ma wypowiedzi na ten temat. To jest Bank a nie
    koło gospodyń wiejskich gdzie się ploty wymienia...

    > Przypuszczam, że w tym wypadku jest identycznie. Zresztą przedstawiciel
    > banku nie był w stanie podać konkretnego terminu, co niejako potwierdza
    > moją teorię.

    Jak wyżej. Jeśli pracownik banku przekazuje klientowi (potencjalnemu)
    niesprawdzone informacje, to się to nazywa albo promocja albo
    niewiarygodność - przynajmniej dla mnie. Inna inszość, że ciężko będzie
    znaleźć absolutnie wiarygodny bank...

    :)

    M.


    --
    Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1