    From: "boa" <a...@N...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opis mojego przypadku i garść refleksji
    Date: Sat, 7 Dec 2002 16:33:57 +0100

    Użytkownik "colberg" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:asr3su$q0h$1@news.gazeta.pl...
    > Wielokrotnie przepłacić? Przy większych kwotach może i się opłaca używać
    > kart / PayPalu. Ale sprawdzałem. Polak nie może zalogować się w tym
    > międzynarodowym systemie. Jeśli mieszka w Polsce...

    nie bede sie upieral - ale ja sie zarejstrowalem bez problemu w paypal
    sporo ludzi np. z grupy aparaty cyfrowe kupuje w sklepach USA wlasnie przez
    paypal
    owszem nie ma tam polski ale tam masz podac adres do korespodencji wiec
    mozna wpisac byleco
    ja wpisalem germany
    jesli masz znajomych za granica podaj ich adres
    w paly palu podaje sie chyba dwa razy adres - i przy jednym podaj prawdziwy
    a przy tym gdzie musisz wybrac 'citizen' wpisz inny i z glowy
    ponoc dziala bez problemu - jak osobiscie nic nie kupowalem (choc
    zarejstrowalem sie)
    nie ma powodow dla ktorych nie mialoby dzialac
    skoro mozesz placic za granica KK to i paypal moze obciazyc twoj bank
    normalnie

    a male kwoty ?
    coz - sam placilem na ebay.de wysylajac w kopercie karte z zyczeniami a w
    srodku 10EUR ;) - nie bylo problemu choc naturalnie zalezy od sprzedajacego
    (btw w regulaminie poczty stoi jak wol ze zabronione jest wysylanie
    pieniedzy w kopertach hehe)

    Pozdrawiam L
    Lukasz Lizak