eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankachRe: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Date: Sun, 26 Jul 2009 11:25:50 +0200

    Użytkownik wrote:
    | ostro reklamuje się multibank,
    | czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
    | albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich
    | a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?
    |
    | czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    | u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

    Nie wiem jak multi, ale mBank to kicha. Najtansza z tego co mieli byla
    benefia (nota bene za tyle samo ile kupiona normalnie w salonie fiata).

    Gdy szukalem, nawet sie reklamowali ze oddaja roznice jak sie tansze
    znajdzie. Nie chcialo mi sie tego sprawdzac, gdy w takim Generali od reki
    znalazlem pakiet kilkaset zl taniej.

    Oczywicie axa, link, ptu czy inne badziewia sprawdzalem na wstepie i byly
    drozsze, wiec taka moja rada - nie skreslaj porzadnych ubezpieczycieli i nie
    lec od razu to tych, ktorzy sie reklamuja jako najtansi.

    Moze sie zdaryc ze u jakiegos sie zalapiesz na promocje o istnieniu ktorej
    nawet nie wiedziales z tytulu wieku kierowcy, wieku auta, czy innych
    rzeczy - i tu moja druga rada - nie warto u posrednikow / brokerow
    sprzedajacych wielu ubezpieczycieli, bo kalkuluja wedlug standardu i
    niewiele moga zrobic.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia