eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankachRe: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
  • Data: 2009-07-27 18:33:21
    Temat: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pete" news:h4kpjb$q2d$2@news.dialog.net.pl

    > Bo trzeba znaleźć kogoś, kto sprzeda...
    > W przypadku AC komunikacyjnego - wystarczy :)

    No to ja już nic z tego nie rozumiem. W jednym ze swoich poprzednich postów
    wspomniałem o sąsiadach i ich seicento z 98 roku, na które wykupują pakiecik
    OC+AC. Ubezpieczenie z tego co się orientuje mają w HDI czy jak się to tam
    nazywa :)
    W związku z tym czy to całe HDI (zwał jak zwał) jest wyjątkiem na rynku czy
    też patrzą przy wykupie AC na to kto danym autem jeździ, jak jeździ (jazda
    bezszkodowa), jaka marka itp.