eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach › Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Date: Sun, 26 Jul 2009 14:35:23 +0200
    Sender: k...@c...chello.pl

    On 2009-07-26, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > spotkało, jednak sprawa została dobrze załatwiona, odszkodowanie
    > otrzymałem i generalnie jest ok

    Mi Hestia (kupiona w jakimś supermarkecie, tj w takim kiosku bodajże w
    Złotych Tarasach w DC) oddała 305 zł za holowanie (miałem wtedy OC + HCA
    w opcji mini). Oddać nie musiała bo holowałem 'znajomym' laweciarzem a
    nie takim który przyjedzie po zgłoszeniu na partyline.

    > ubezpieczyciel to Multi Ubezpieczenia, który w zasadzie tylko pobiera
    > składkę, likwidacja szkody to już Ergo Hestia

    Teraz mam ubezpieczenie z Hestii (OC,AC,Assistance) kupione w
    BREUbezpieczenia za pośrednictwem mBanku. Zaleta taka że Pani Z Kiosku
    chciała robić nie wiadomo jakie hocki-klocki abym dostał większą zniżkę
    i jakieś oględziny auta przed AC. (Samochodzik wart jest <25 k pln).

    > a wracając do cen to w moim przypadku w Multi płaciłem 1150 zł, a L4
    > chciał za praktycznie to samo 1400 zł

    L4 miałem krótko (poprzedni właściciel miał L4 i na 2-3 miesiące mi
    zostało L4), z dowcipów: jeśli Ty masz L4, i człowiek który wjechał w
    Ciebie od tyłu też ma L4 (parking, prędkości klasy 10 km/h) to Ty
    ponosisz połowę winy i dostaniesz nie 200 zł a 100 zł. O, logika.

    Wadą Hestii jest trudność zakupu przez www/0-800, trzeba mieć jakiegoś
    pośrednika, a zaletą zakupu w mBanku jest to że można dość łatwo
    podzielić sobie składkę na raty, dobrać np NW.

    kd,
    ps. Przed zakupem produktu np mDirect sugeruję się zastanowić czy komuś
    nie będzie potrzebna zielona karta, bo do mDirect takiej nie wydają.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej