eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach › Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Date: Mon, 27 Jul 2009 17:22:26 +0200

    Użytkownik wrote:

    | widze że kolega zorientowany to podpytam o jeszcze jeden szczegół
    |
    | aktualnie kupuje niepotrzebnego mi fiata 126p w celu ratowania zniżek
    | ubezp. chcę ubezpieczyć jakikolwiek pojazd bo w połowie sierpnia 2009
    | mija dwa lata chodzenia piechotą, a w grudniu chcę kupić b.fajne
    | autko za ok. 110.000zł obecnie kupowany wyrób samochodopodobny i
    | obecnie kupowane ubezpieczenie
    | ma tylko i wyłącznie służyć jednemu celowi: ocaleniu maksymalnych
    | zniżek
    | za możliwie najniższą (niepotrzebną do niczego) składkę. Fiat 126p
> [...]

    Koledzy juz w zasadzie wszystko napisali.

    AC i OC liczy sie osobno... komus przepisali znizki z OC na AC - super.

    No i wlasnie mozesz miec problem z kupieniem AC na stare auto (pow 10 lat),
    ale probuj, mysle ze gdzies sie uda.

    Z niewstawianiem zaswiadczen o stazu sie nie spotkalem.

    Nie jestem pewien czy straty znizek z powodu braku ciaglosci sa takie same
    jak z powodu szkody - jesli tak, tracisz 20% na dwa lata. Oczywiscie
    standardowo, nie jets powiedziane ze jakis ubezpieczyciel nie potraktuje Cie
    ulgowo.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia