eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach › Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
  • Data: 2009-07-29 08:32:52
    Temat: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Od: AJ <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lip, 22:29, k...@o...pl wrote:
    > ostro reklamuje się multibank,
    > czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
    > albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich
    > a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?
    >
    > czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    > u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?
    >
    > --

    Witam,
    właśnie odnawiam OC/AC w mDirect (mBank).
    Samochód Honda Civic '98, zniżki 50% OC, 30% AC. W mBanku policzyli (z
    wykupieniem wszystkich opcji typu brak amortyzacji części, 0% udział
    własny w szkodzie i kradzieży, NW, mini assistance) ok 1230 zł z
    rozbiciem na 12 rat.
    Pani z Link 4 która dzwoniła wcześniej z ofertą za podoby pakiet
    chciała ok 1800 zł.
    W zeszłym roku na pewno oferta mBanku w moim przypadku była nie do
    pobicia przez naziemnych i internetowych ubezpieczycieli. W tym roku
    nie sprawdzałem wszystkich, ale płacę w sumie ok 300zł mniej niż w
    zeszłym (większe zniżki) no i zależy mi na AC (kontynuacja
    ubezpieczenia)
    Na plus mogę zaliczyć:
    - fajny system składania wniosku, przy okazji każdy może sobie
    sprawdzić aktualną wartość auta
    - nie ma żadnej ściemy przy wypełnianiu, wszystko podane jak na
    talerzu
    - opcje dodatkowe do wyboru do koloru
    - możliwość rozbicia na 2, 4, 12 rat (oczywiście nie za darmo, w moim
    przypadku kosztuje to 80zł)

    Na minus:
    - trzeba być klientem mBanku

    AJ