    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opłata roczna za KK BZWBK
    Date: Fri, 19 Mar 2010 13:05:56 +0100

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    news:5f01cbbe-9e4b-490b-a8e5-4bd96661ff1d@b30g2000yq
    d.googlegroups.com...
    Czy z opłaty rocznej za KK można się jakoś zwolnić(=wynegocjować)
    jeśli brakuje do limitu transakcji przewidzianego w TOiP?
    Parę miesięcy zostało, ale widzę, że tego limitu już raczej nie
    wyrobię (cena przeprowadzania transakcji zagranicznych głównie karta
    Polbanku;).
    Jeśli nie to jakie sa obecnie możliwości przeniesienia karty? Coś
    polecacie? W Polbanku mam MC więc raczej Visa, rok albo lepiej więcej
    gratis, dobrze by było aby był pin on line(czego obecnie na mojej
    karcie BZWBK brak, tak to bym może tą opłatę roczną za kartę zapłacił
    i tyle)

    jezeli interesuje cie karta BZWBK to moze KK Money-wystarczy tylko 5 trans.
    bezg./mies i jest wtedy darmowa, niewykonanie skutkuje oplata 5zl/mies.
    Nie trzeba wyrabiac zadnych limitow.