  • Data: 2012-02-24 08:38:26
    Temat: Re: opłata za KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 23:05, Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:

    > U mnie chyba się nic nie uda.
    > Kartę zwróciłem do banku i poprosiłem o jej unieważnienie.
    > Choć minęło jedynie 7 dni od daty odnowienia Pani powiedziała, że to
    > opłata roczna więc nie jest zwracana. Kartę anuluje ale kasy nie odda.
    >
    > :-(

    Kiedys jak rozstawalem sie w ostatnim miesiacu waznosci z KK BPH,
    niemile zaskoczylem kierowniczke oddzialu, obecna przy tej "operacji"
    Oddalem, podziekowalem...a kierowniczka z boku z dzika satysfakcja
    poinformowala mnie PO (!!!) zakonczeniu calej procedury zamykania
    karty, ze oplata roczna za rok nastepny i tak bedzie naliczona.

    Z jeszcze wieksza satysfakcja poinformowalem ja, ze mam na pismie
    potwierdzenie dyspozycji zlozonej kilka miesiecy wczesniej, ze nie
    chce przedluzania KK na nastepny okres (w regulaminie mieli
    informacje, ze bodajze dwa czy trzy miesiace przed uplywem terminu
    waznosci karty nalezy zastrzegac jej nieprzedluzanie, inaczej przy
    rozwiazaniu umowy zostajemy i tak obciazani pelna oplata za rok
    kolejny - regulamin przeczytalem).

    Mina kierowniczki - bezcenna :)