  • Data: 2012-02-24 08:54:56
    Temat: Re: opłata za KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:cb05f986-e9e7-4d5e-beba-ca9c0166e2be@cj
    6g2000vbb.googlegroups.com...

    > Kiedys jak rozstawalem sie w ostatnim miesiacu waznosci z KK BPH,
    > niemile zaskoczylem kierowniczke oddzialu, obecna przy tej "operacji"
    > Oddalem, podziekowalem...a kierowniczka z boku z dzika satysfakcja
    > poinformowala mnie PO (!!!) zakonczeniu calej procedury zamykania
    > karty, ze oplata roczna za rok nastepny i tak bedzie naliczona.
    >
    > Z jeszcze wieksza satysfakcja poinformowalem ja, ze mam na pismie
    > potwierdzenie dyspozycji zlozonej kilka miesiecy wczesniej, ze nie
    > chce przedluzania KK na nastepny okres (w regulaminie mieli
> [...]

    Bank BPH to jest w ogóle odrębna historia.

    Ten rozrywkowy bank co roku próbuje mnie strzelić na opłatę roczną za kartę.
    Co roku w nieco inny sposób, i to im trzeba zaliczyć na plus, że jednak się
    uczą. Co roku też oddają, w różnym stylu, przedostatni raz po orzeczeniu
    Pani Arbiter, rok temu po reklamacji ciągnącej się 8 miesięcy i wszczętej
    windykacji, bez orzeczenia Arbitra. W tym roku będzie to znowu po orzeczeniu
    Pani Arbiter (spodziewam się go jeszcze w marcu). No chyba żebym w końcu
    przegrał kiedyś u Arbitra, bo w tym roku (ze względu na fuzje z GE rok
    wcześniej i migrowanie umów) i Bank BPH i ja podnosimy nieużywane wcześniej
    argumenty dotyczące zasadności pobrania opłaty.

    Zobaczymy czy tym razem Pani Arbiter orzeknie także zadośćuczynienie od BPH,
    którego się domagam, obawiam się że ponownie nie orzeknie. Udało się komuś z
    grupy przekonać Arbitra aby orzekł zadośćuczynienie od banku jako narzędzie
    o charakterze wychowawczym?

    Szczególnie bolesne jest to wszystko w kontekście tego, że Bank BPH powrócił
    do Respect Index WGPW ostatnio i w ogóle próbuje się pozycjonować jako bank
    fair-play.

    A z takich fajniejszych rzeczy z opłatami KK, to napisałem ostatnio "dla
    sportu" do Credit Agricole pocztą wewnętrzną, że nie jestem przyzwyczajony
    do opłat za KK i CA nie powinno starać się zmieniać moich przyzwyczajeń, w
    związku z tym chciałbym aby anulowali mi opłatę za KK Tesco, bo nie po to
    olałem ofertę Meritum, aby tu płacić jakieś opłaty. I wyobraźcie sobie, że
    dwa dni później (sic!) anulowali.