  • From: "JerzyR" <j...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oplaty za KK Millenium
    Date: Thu, 31 Jan 2008 01:12:14 +0100

    > posiadam KK Millenium i naliczane sa takowe oplaty:
    > - roczna 65 za karte
    > - miesieczna 1.99 za ubezpiecznie karty
    > - pakiet bezpieczna karta 2.99 (miesieczna)

    Wydawało mi sie, że jest tylko 2,99 za bezpieczna karta to drugie może jest
    za drugą karte vise (debetowa- do rachunku).

    Moze sz. kolega napisać jak wyglada podgląd transakcji kartą kredytową
    Millenium. czy bloady są rozbite na poszczególne pzycje, czy widać
    transakcje od razu, czy limit jest prawidłowo podawany itp.

    opata 2,999 jest droga w innych bankach ubezp. KK jest za darmo.
    W BPH oprócz nieautoryzowanego użycia, rabunku kasy po wypłacie z bankomau,
    jest jeszcze ubezp. kosztów leczeniaa za granicą chyba do 10,000 dolarów
    albo ruro.

    JR