  • Data: 2021-12-09 21:00:14
    Temat: Re: oprocentowanie lokat wzrośnie?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9 gru 2021 o 20:01, J.F pisze:

    > przestana "drukowac" pusty pieniadz, to znow spadnie.

    Zmniejszą nakłady drukarskie...
    [drukarki nieco zużyją się... zanim kupią nowe, czas upłynie...
    posmarowanie blach świeżą farbą pewnie też zabierze trochę czasu...
    a i pracownicy chyba muszą odpocząć... początkowy zapał do pracy
    zgaśnie, nieseksualne podniecenie opadnie, znużenie i rutyna
    wywołają duchy błądzenia... kilkoma słowami -- wydajność spadnie...]
    Bo raczej nie przestaną... Kolejne lockdowny
    zapowiedziane, kolejne tarcze przewidziane...

    > I moze jeszcze przypilnuja, zeby spirala sie nie nakrecala,
    > choc tu maja ograniczone mozliwosci ...

    - podatek handlowy
    - lockdownowy przysiad PKB
    - tarcze, postojówki, zwolnienia z ZUS
    - wzrost cen energii
    (elektryczności, samochodowego paliwa, gazu...)
    - wzrost własnych uposażeń
    (Truskolaski podwoił swoje i wyrównał od sierpnia)

    https://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,2784
    3374,prezydent-bialegostoku-dostanie-podwyzke-sprawa
    -zajma-sie-radni.html

    Wzrost cen energii mają jakoś umniejszać... ;)

    -=-

    Najwięcej zarabiałem w 2012 r... Wisienki, orzeszki...
    Później coraz mniej... Teraz nawet mniej, niż w 2001 r...

    -=-

    Nakręcanie się spirali...
    Jest inflacja czy jej nie ma -- za mieszkanie trzeba płacić coraz
    więcej a jedną z podawanych przyczyn jest... inflacja... Problem
    w tym, że głównym składnikiem zwiększania wszystkich wydatków są
    mieszkaniowe opłaty, czyli te opłaty rosną głownie dlatego, że
    rosną... ;)

    Płacę za wywóz śmieci niewiele mniej, niż wydaję na to, co
    stanie się śmieciem...

    Przed laty (za ,,pierwszych Kaczyńskich) ,,funkcjonował''
    w Białymstoku jakiś zakład utylizujący komunalne odpady...
    Ludzie brali pensje -- zakładu nie było...
    https://poranny.pl/hryniewicze-oskarzeni-urzednicy/a
    r/5141238
    oskarżeni byli członkami komisji, która dokonała odbioru
    i przekazania do użytku oczyszczalni odcieków w Hryniewiczach.
    Tylko że nie nadawała się ona wtedy do użytku. Zresztą nie
    działa do dziś

    17 czerwca 2008, 5:37

    -=-

    Trudno opędzić się od telefonujących natrętów garnkowo-wełnianych
    czy Bestwindykatorów -- państwa nie ma, by tych łajdaków uciszyć...

    Państwo słychać raz za razem w mantrze -- ,,te pieniądze się po
    prostu należą''... (przykładowo: Szydło w sejmie, wzrost pensji,
    fundusz odbudowy czy jakoś podobnie)

    Choć im się należą, nie potrafią płacić swych zobowiązań...
    Dziś czytam o apelu Sikorskiego... Poszukiwany odważny komornik
    do ściągnięcia od Naczelnika ;) 46kpln za zniesławienie czy
    jakoś podobnie...

    Państwo silne wobec złoczyńców i delikatne wobec uczciwców... ;)

    -=-

    Naród ma takich przywódców, na jakich zasługuje...

    https://www.wprost.pl/kraj/10564180/jaroslaw-kaczyns
    ki-jest-winny-radoslawowi-sikorskiemu-46-tys-zl-euro
    posel-szuka-odwaznego-komornika.html

    -=-

    - Po czym poznać, że MMorawiecki kłamie?
    - Macha rękami... ;)
    --