  • Data: 2002-08-23 19:31:03
    Temat: Re: oszusci z Kredyt
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:p30dmusan241jiqbjgu7kj9v18qgc85p8r@4ax.com...

    > Jak bedziesz mial wpisik w BIKu to nie dadza ani teraz ani przez pare
    > najbliszych latek niezaleznie od zrodla dochodu.
    > Na prawde nie warto.

    Powtarzam: i tak nie chcą dawać. Pomijam już taki detal, że na ich warunkach
    i tak bym nie spłacił.

    A źródła dochodów nie zamierzam sobie zmieniać. Działalność gospodracza -
    użeranie się z księgowością, ZUSem, skarbowym i cholera jeszcze wie z czym.
    Etat - urlopy, godziny, szefowie, atmosferka...

    BTW: czy BIK ma oparcie w jakiejś ustawie? I czy można go jakoś zaskarżyć?
    Bo te banki robią wesołe przekręty - np. kiedyś byłem świadkiem, jak faceta
    ścigali za kredyt, który spłacił (co przyznał sam bank po sprawdzeniu).