  • Data: 2005-01-12 22:26:07
    Temat: Re: oszustwa bankomatowe
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Ciekawy sposób rozumowania :-)

    Jeśli nie dzwoni - to prawidłowy.

    > Oczywiście, że jedno drugiemu nie przeszkadza. Ale skoro nie dzwonisz na
    > 0700 to Ci blokada nie przeszkadza.

    Może chcieć.

    > Skoro kategorycznie odmawiasz założenia
    > takiej blokady po otrzymaniu pierwszego wysokiego rachunku, to jest to
    > troszeczkę podejrzane.

    Nie, nie jest. Wręcz jedno z drugim nie za bardzo ma cokolwiek wspólnego.

    Sama blokada też nie do końca istnieje jako ochrona przed dresiarstwem,
    coto pajęczarzami się ich nazywa, a raczej po to, aby uniemożliwić
    wybieranie numerów Premium Rate z urządzenia końcowego abonenta.

    Wybranie jakiegokolwiek numeru przez pajęczarza jest tak samo
    niepożądane i nieautoryzowane - obojętnie czy to będzie numer lokalny,
    czy Premium Rate.

    Ale to raczej dyskusja na pmt - nie kontynuujmy jej tutaj, bo bez sensu.

    > Tepsa od tego człowieka niczego się nie domagała. Po 1 wysokim rachunku
    > zaproponowano mu blokadę - nie skorzystał.

    Bo blokada jest dla niego, a nie po to, żeby zabezpieczyć niesprawną
    instalację TP. Błagam - nie przerzucajmy odpowiedzialności.